Játszva olvass! “zs” 6 játék egy csomagban

1990 Ft

A játékok a fokozatosság elve szerint haladnak a hangoktól, a szavakon át a szövegig. Nagy hangsúlyt fektetve a fonológiai tudatosság, a figyelem, az emlékezet, a hallási differenciálás, az analízis-szintézis, a szókincsbővítés és a szövegértés fejlesztésére.

Minden rendeléshez meglepetés játék!

A rendelésedhez egy általam készített meglepetés játékot is csomagolok.

~

Gyors és megbízható szállítás!

Az ország legjobb futárszolgáltatával dolgozom, hogy a rendelésed biztonságban és a lehető leghamarabb megérkezzen hozzád.

100% pénzvisszafizetési garancia!

Ha a megrendelt játék mégsem az, amire számítottál küld vissza és természetesen visszakapod a teljes árat.

Nézz meg egy videót a Játszva Olvass! játékokról!

A Játszva olvass! játékokat használhatják pedagógusok, gyógypedagógusok, fejlesztő pedagógusok, de akár szülők is, ezáltal megszerettetve a gyermekekkel az olvasást. A Játszva olvass! táblák alkalmazhatóak egyéni és kiscsoportos foglalkozásokon Továbbá jól beépíthető a logopédiai terápiákba, valamint szakember irányítása mellett az otthoni gyakorlás során segítséget nyújt a szülőknek.

Játékos feladatokon keresztül fejleszti a gyerekek artikulációs mozgását, mely nélkülözhetetlen a hangok helyes képzéséhez. Artikulációs terápia során, a differenciálás, fejlesztés, a rögzítés és az automatizálás folyamatában is használható. A szavakat tartalmazó játéktáblák esetén a szavak sorrendjét a „zs” hang logopédiai terápiában használható rögzít sorának figyelembevételével határoztuk meg.

Az útmutató végén az „zs” hanghoz tartozó vers is megtalálható. Ez segíti, hogy a hang automatizálódjon a gyermek beszédében.

Fontos, hogy ha a gyermek olvasásban téveszti a „zs-s” betűket, akkor kezdjük először a fejlesztést külön-külön a hangok fejlesztésével. Érdemes minimum egy tanórán, de szükség esetén akár több foglalkozáson keresztül is a hangokkal egyesével foglalkozni és kiegészíteni az adott játékot több hasonló feladattal. Az ezt követő órákon az egyre hosszabb szavakat tartalmazó táblákkal játszunk. Az órák elején célszerű visszatérni a betűismeret fejlesztéséhez vagy a rövidebb szavak olvasásához. Amikor a gyermeknek már biztos betűismerete van a „s” betű esetén, akkor lehet áttérni más betűre, de a homogén gátlás elkerülése érdekében lényeges, hogy olyan betűt fejlesszünk, amelyek sem vizuálisan, sem auditívan nem hasonlítanak a korábban tanult hanghoz, betűhöz. Kis szünetet követően kezdjük el a „zs” betű fejlesztését. Amikor a gyermek már ezt a betűt is jól ismeri, akkor ismételten egy különböző betű fejlesztését iktassuk be, majd később a két betű (s-zs) differenciálásával folytassuk a fejlesztést.

A fejlesztő mappában 3 darab kétoldalas A/4-es játéklap, egy előlap és artikulációs gyakorlatokat tartalmazó kártyák találhatóak.

  1. Játék a hangokkal
  2. Artikulációs gyakorlatok játékosan
  3. Játék a 3-4 betűs szavakkal
  4. Játék az 5-6 betűs szavakkal
  5. Játék a hosszú szavakkal
  6. Játék a szöveggel